23 May 2015

Jamuan Perpisahan Buat Aku

Ini adalah jamuan perpisahan yang dibuat oleh warga UPT untuk diri sama yang akan bertukar ke Melaka. Jamuan ini dibuat pada 7 Mei 2015 iaitu pada hari Khamis. Di atas adalah Tuan Ahmad Kham, Ketua Sektor SK2P memberikan sedikit ucapan.

Saya juga diminta untuk meninggalkan pesanan, tapi saya sendiri pun tiada pesanan yang nak dikatakan kerana semua staf UPT dah semacam keluarga saya dan sudah tentunya ini bukan perpisahan sebaliknya silaturahim masih kukuh. Kita dah ada pelbagai mekanisme perhubungan jadi tak susah untuk bercakap atau berjumpa.

Hadiah untuk saya dari staf UPT, tapi yang dapat gunakan adalah kucing-kucing saya. Alhamdulillah ianya sangat berguna.

Antara staf yang hadir termasuk Din dan ANi yang lebih dulu meninggalkan UPT. Kepada semua staf UPT khasnya dan warga JPWPKL amnya saya mohon ampun dan maaf pada semua kesilapan yang pernha saya lakukan.

No comments: