Showing posts with label ISTEC. Show all posts
Showing posts with label ISTEC. Show all posts

06 October 2014

Dari Jendela - Cafeteria ISTEC

Kalau dilihat dalam gambar permandangan ini nampak seperti di negara di Eropah atau lebih tepat di suatu kawasan di pendalaman London. Dan musimnya adalah pada musim bunga atau musim panas.

tetapi yang sebenarnya ini adalah di ISTEC yang letaknya tak jauh dari JPWPKL. Saya ke sini bersama dengan teman-teman pejabat untuk menukar selera kami kerana di sini ada kafeteria yang boleh tahan rasanya di samping harga yang agak murah.

Semua gambar ini saya ambil dari kafeteria.

Dari sini kelihatan berbalam-abalm bangunan Kompleks Kerajaan Jalan Duta.

Dan di kejauhan tua kelihatan bangunan IIM



30 June 2012

Lunch di ISTEC - Chicken Chop Lagi

Pada 28 Jun 2012, saya dan rakan-rakan di JPNWP mengambil lunch kami di ISTEC buat sekelian kali - rasanya dah lama kami tak makan Chicken Chop di sana. Dalam banyak-banyak tempat yang menghidangkan Chicken Chop - bolehlah dikatakan chicken chop di sini boleh tahan sedapnya. 

Nas, Cik Pah, Mas sedang menunggu makanan yang kami order tiba. Lunch kali ini ramai juga kawan-kawan kami yang lain dari Jabatan menjamu selera mereka di sini.

Sementara menunggu makanan tiba apa salahnya saya berposing dan ambil gambar di kafeteria ini, sebabnya kafeteria ini cantik tidak seperti kantin atau kafeteria yang lain. Ianya lebih kepada ruang makan kelas tinggi.

Saya bergambar bersama dengan Abang Sam, yang juga datang makan di sini bersama kawan-kawan yang lain termasuk En Rizal KU PPA

Nas dan Cik Pah sabar menanti !!!!!

Cuba tengok belakang Nas, nampak tak 2 tingkap kecil dan lampu gantung - nampak seperti hiasan dari dalam kota istana lama United Kingdom.

Air minuman kami - water melon juice, manggo juice dan orange juice

Sudah nak habis makanan kami - memang sedap dan harganya juga murah

06 June 2012

Lunch Di ISTEC

 Pada 28 dan 29 Mei saya dan kawan-kawan di Unit Pentadbiran Am JPNWP mengambil lunch kami di ISTEC. ISTEC tidak jauh dari pejabat hanya bersebelahan sahaja..