31 December 2011

Selamat Tinggal 2011

Hari ini 31 Disember 2011 hari Sabtu terakhir - selama 1 tahun kita diberi Allah umur untuk hidup dan insyallah menjengah pula tahun 2012. Dengan penuh syukur saya panjangkan ke hadrat Allah kerana memberi peluang kepada saya untuk melengkapi tahun ini.

Sedih juga untuk meninggalkan Tahun 2011, ada kegembiraan dan ada kesedihan untuk meninggalkannya. Seperti juga azam tahun lepas saya gagal untuk kali ke3 menunaikan azam saya iaitu untuk mengislamkan sekurang-kurangnya seorang. Walau bagaimanapun strategi saya tahun 2011 berubah di mana, kebanyakan ilmu bagi dan pedoman serta pesanan tentang Islam saya muatkan daam blog ini.

Untuk tahun hadapan saya berharap agar Allah memberikan saya bimbingan untuk mencapai azam yang sama.

Untuk saudara mara. sahabat handai dan pembaca maaf pada segala kesilapan dan insyallah jumpa lagi tahun 2011 yang tinggal 10 minit sahaja lagi menjelang.

No comments: