24 October 2011

Tanda Hati Sahabat HAT TM - Jabatan Hasil dan Pendaftaran


Sekali lagi saya nak ucapkan ribuan terima kasih kepada semua warga HAT TM amnya atas jasa baik dan kerjasama semasa saya berkhidmat di HAT TM. Khusus terima ksih untuk warga Jabatan Hasil dan Pendaftaran atas kesudian meninggalkan beberapa tanda hati untuk saya jadikan kenang-kenangan selama kita terpisah ini.





Kad ucapan Puan Noor Nadia. Semoga apa yang didoakan oleh Nadia dikabulkan Allah hendaknya. Amin....

Kad ucapan dari Jas, thanks Jas.

Kad Ucapan Linda, thanks Linda.

Kad Ucapan Yatie, Thanks Yatie.

Brouch dari Ketua Jabatan Hasil dan Pendaftaran Pn Noor Nadia. Terima kasih.





Untuk pengetahuan sahabat-sahabat saya, saya dah cuba jubah ini, sedang-sedang elok sahaja. Terima kasih ya atas ingatan tersebut. Akan saya ingat sehingga ke akhir hayat. Untuk semua saya berdoa supaya kalian semua dimurahkan rezeki dan dirahmati sentiasa. Amin...

No comments: