24 October 2011

Farewell Untuk Saya - Part II

Apa agaknya yang mencuit hati Ketua Unit Rekod - Encik Halim melihat gelagat 3 wanita jelita (Nieza, Yatie dan Linda). Dikesempatan ini saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada Encik Halim dan semua stafnya kerana membenar, tidak keberatan dan membantu untuk majlis ini diadakan di pejabatnya. Dalam kesibukan tugasan harian, sempat juga majlis yang meriah ini diadakan.




Ini antara sahabat-sahabat di HAT TM yang terdiri dari pelbagai skim perkhidmatan. Dalam foto kelihatan SN Priya, PJ Daram, Jas, Yatie, Henness, Hafisah, Lt Kol Noor Sabrina dan saya.






Kelihatan Shuhaimy dengan sataynya, di sebelahnya Ruzaimi dan di belakang kelihatan Rizal bersedia untuk menyerang makanan di atas meja. Ketiga-tiga mereka adalah 'orang kuat' kami di HAT TM.







OK skot, berbaris satu-satu dan sedia untuk ambil makanan, tahu dah Khairie memang dah lapar sambil-sambil pegang perut - sebabnya kami beri ucapan panjang sangat kot. Kelihatan Encik Burn dan staf-staf lain.









Manjanya Nik, malu-malu nak makan sambil diperhatikan oleh Nita, Alisa dan SN Noraidah.









Kenapa semua orang ni nampak boring je? ada apa-apa ke yang saya tak tahu. Cerita sikit Nieza !!!!!






Barisan tulang belakang HAT TM, tanpa mereka dan sahabat-sahabat yang lain - akan pincanglah operasi keseluruhan HAT TM. Setiap daripada mereka telah diamanahkan dengan fungsi masing-masing yang perlu di laksanakan.
Terima kasih sekali lagi kalian semua... usaha dan budi baik semua tak mungkin akan saya lupakan.

No comments: