29 October 2011

Tanda Hati Sahabat HAT TM - Staf Awam HAT TM Part 2.

Di samping 4 buah mug Vintage yang dihadiahkan kepada saya seperti yang dimaklumkan di post sebelum ini, sahabat-sahabat saya juga menghadiahkan sebuah mangkuk hidangan Vintage yang sangat menarik bentuknya.

Banyak sungguh hadiah yang diberikan kepada saya. Apa yang dapat saya ucapkan hanyalah terima kasih banyak-banyak, hanya Allah SWT sahaja yang akan membalasnya.

Saya sangat-sangat berharap agar diri ini tidak dilupakan, memang agak mustahil untuk kita berbual setiap hari. Tetapi sekiranya terlihat kelibat saya di mana-mana web, tegur-tegurlah... hanya cara maya ini yang boleh mendekatkan kita. Tinggalkan sedikit pesanan atau komen di blog ini.

Saya menyimpan hasrat untuk bertemu semula dengan sahabat-sahabat

No comments: