28 October 2011

Jubah Tanda Hati Jabatan Hasil & Pendaftaran HAT TM

Hi... semua orang... apa khabar semuanya?? tengok apa yang saya pakai hari ini? ini adalah jubah yang dihadiahkan oleh sahabat-sahabat dari Jabatan Hasil dan Pendaftaran. Ianya muat-muat sahaja dan saya rasa nampak macam saya kecil sedikit. Nampaknya kena pakai selalulah... ha.. ha.. ha.. Yang sebenarnya itu semua perasaan saya sahaja sebabnya apabila timbang berat badan saya lebih kurang je. Kalau ikut teori, kalau kurang makan tentu saya boleh kurus betul tak... ini disebabkan dah tak dapat makan makanan mess lagi. Baru sekarang saya rasa nikmatnya...

Apa khabarnya mereka yang bertugas di mess? Salehin, Ishak, Zali dan Muhamad sihat ke? Kepada sesiapa yang baca blog ni, sampaikan salam saya pada mereka dan ucapkan ribuan terima kasih pada mereka.

No comments: