20 October 2011

La.. la...la..

Rasa macam nak menari je, dari pagi hingga kini mood saya baik dan gembira..... biarlah berlanjutan sehingga esok, iaitu hari akhir saya di pejabat ini sebagai Pegawai Tadbir Awam. Kalau ditanya perasaan saya secara keseluruhannya - jawapannya bercampur baur, gembira kerana akan bertugas di tempat baru, jumpa kawan-kawan baru dan berdepan dengan cabaran baru. Suspen - kerana tak tahu apa pandangan dan penerimaan orang di sana terhadap saya. Tapi pada saya pucuk pangkalnya adalah pada diri sendiri.

Sedih - kerana terpaksa meninggalkan sahabat-sahabat saya di sini. Tapi yang sebenarnya tak jadi masalah sebab kalau ada masa dan kelapangan kami boleh bertemu. Atau nanti apabila saya datang ke hospital ini untuk temujanji dengan doktor bolehlah saya jumpa mereka, itupun jika mereka tidak sibuk.

No comments: