10 June 2012

Percutian Langkawi 2012 Part 3 - Dalam Train



Seperti dijadualkan lebih kurang jam 9.10 malam, semua penumpang Senandung Langkawi dibenarkan untuk menaiki train. Kami bernasib baik kerana adik saya Azmee (Zmee) ada sama untuk membantu kami mengangkat beg yang kami yang berat-berat.


Zmee sedang memerhatikan mak menuju ke bay mak. Selepas menyusun beg dan menentukan tempat tidur mak, baru Zmee meninggalkan train.


Zmee sedang mengheret beg saya untuk diletakkan ke bay tempat tidur saya. Bay saya berhadapan dengan bay mak, jadi mudahlah saya untuk memerhatikan keperluan mak nanti.


Ain di bay kepunyaan dia, dah bersedia untuk melelapkan mata ke?.

Sempat juga kami bergambar sebelum kami tidur

Amir - entah apa yang difikirkannya!! kesian Amir sebab dia keseorangan, sebabnya Ammar akan bergerak esok dengan ibunya.

Ini adalah kali kedua kami menaiki train dengan tempat tidur dan kali ini kami sudah tidak teruja sangat berbanding dengan kali pertama dulu. Mungkin disebabkan terlalu penat selepas menyusun beg, masing-masing rehat dan ada yang terus tidur.

Ain dan Norainee di bay... nampak happy je!!! walaupun badan penat.

MP3 dan minuman saya ... ready untuk malam nanti... kalau tidak dapat tidur

Dan saya letakkan juga kedua-dua hp saya, mana tau kalau-kalau berbunyi nanti, senang untuk dicapai

Bay tempat tidur Shima

Sama seperti di atas

Kaki siapa tu??


No comments: