19 June 2012

Percutian Langkawi 2012 Part 16 - Lunch Laksa Power Lagi

Selepas tamat sahaja kami meronda di dalam galeri Underwater World hampir mengambil masa lebih kurang 3 jam, saya percaya semua ahli keluarga saya yang lain sama seperti saya, iaitu perut sedang mendendangkan lagu keroncong.. Seperti yang kami janjikan dengan Shima sebelum ini, kami bawa dia dan Ammar ke Gerai Laksa Power.

Ainee sedang mengagih-agihkan cendol pulut. Yang istimewa tentang cendol ini ialah air gulanya yang sangat pekat dan rasanya dibuat daripada gula melaka.

 Amir  juga mengambil peluang untuk berbakti dengan membantu ibu dan mak saudaranya untuk mengagihkan makanan yang dipesan. Aa tua Amir?? mesti  laksa powerkan??

Emak dan Ammar sedang menikmati laksa dan cendol....

Apa lagi Amir... jom makan kenyang-kenyang, 

Tu dia.... 2 pinggan rojak penuh ... boleh makan lagi ke kami ini???

Saya dan Shima ... senyum apabila perut dah penuh

Memang Shima suka... tengok tu.. hingga dia tidak perasan saya mengambil fotonya.

No comments: