03 June 2012

Perhimpunan Pagi Mei 2012 JPNWP

Perhimpunan pagi JPNWP bagi bulam Mei 2012 secara kebetulan jatuh pada hari ulang tahun kelahiran saya. Secara peribadi perhimpunan pagi ini antara perhimpunan yang paling berjaya dan tidak membosankan. Hos perhimpunan pagi ini adalah Pejabat pelajaran Wilayah (PPW) Bangsar Pudu. Tahniah saya ucapkan kepada mereka yang sangat kreatif.

Saya dan rakan-rakan seperjuangan menunggu kehadiran wakil Y.Bhg. Dato' Pengarah pelajaran. Y.Bhg. Dato' Pengarah mempunyai acara rasmi lain yang memerlukan kehadiran beliau. Kelihatan saya, Cik Pah, Masturah dan di atas En Hussein dan rakan-rakan dari Unit Naik Pangkat.

Jelingan Mas

Ini dia pengumuman sambutan hari lahir : Tu gambar saya.... happy birthday to me..... JPNWP ada menyediakan hadiah untuk staf-staf yang menyambut ulang tahun hari kelahiran tetapi tidak tahu apakah bendanya dan hingga kini hadiah tersebut belum lagi sampai.... masih tertunggu-tunggu... ada rezeki adalah.....

No comments: