24 June 2012

Ayam Kampung Lagi

Nizam dan En Mohd Nor  sedang menikmati ayam kampung. Sedapkan???
Hari Rabu pada 20 Jun 2012, saya ada tugas yang memerlukan saya hadir di Cawangan pejabat Pelajaran yang berada di Chow Kit. Perbincangan dengan staf kami di sini diadakan bagai beberapa aspek dan melihat lokasi yang perlu sebelum tindakan selanjutnya diambil.

Ini ayam saya, itu Nizam punya dah separuh pun
Saya ayam rakan sekerja untuk singgah sekejap di TPCA untuk makan tengahari memandangkan waktu makan tengahari telahpun tiba. Macam biasa bila tiba di TPCA saya suka ke gerai yang menghidangkan makanan ayam kampung goreng. Ini adalah ayam kampung bahagian dada. Yang bestnya Nizam yang belanja kami. Terima kasih Nizam semoga dimurahkan rezeki oleh Allah dirahmati sepanjang hayat. Terima kasih sekali lagi.

No comments: