12 June 2012

Percutian Langkawi 2012 Part 8 - The Underwater World

Kami ke Underwater World tengahari pada 4hb Jun.... rupanya panjang juga perjalanan di dalam galeri ini, kami ambil masa lebih 3jam untuk menghabiskan untuk melihat apa yang disedakan di dalamnya. Gambar beramai-ramai di luar galeri Underwater World Langkawi.

Saya dan Shimah beratur untuk membeli tiket. Boleh tahan juga ramainya orang yang mengunjungi galeri ini.

Mak dan Ainee juga tidak ketinggalan, sementara menunggu tiket diperolehi mereka bergaya di foyer galeri.

Kali ini kami di kutup utara... sejuknya... Saya bersama 2 anak saudara yang kanan saya Ammar dan di sebelah kiri saya namanya Amir...

Ammar dan ibunya sedang menikmati makanan ringan, sementara saya dan mak menonton pertunjukan ular. Hebat betul mereka yang terlibat dalam pertunjukan tersebut, bukan calang-calang ular... hampir semua ular-ular yang masih lagi mempunyai bisa... eeeeeee

Berfoto lagi ......

Ammar di luar bangunan Underwater World selepas menjelajahi galeri tersebut
Kali ini kami pulak bergaya

Tu dia siap angkat kaki lagi....

Selepas ini saya akan berkongsi foto haiwan-haiwan yang unik dengan telatah masing-masing... tungguuuuuuu


No comments: