19 December 2012

Ms Adnee ke Hollywood?

Ehh ... betul ke saya pernah ke Hollywood? Tu ada nama terukir pada star..... yang sebenarnya saya memang pernah ke Hollywood lama dulu, kalau tidak silap saya pada tahun 2004, itu pun secara tidak sengaja kerana terpaksa menungg menunggu penerbangan balik ke Kuala Lumpur daripada Tom Bradley International Terminal - salah satu Airport dalam kawasan Los Angeles, kalau tidak silap Airprot yang menerima masuk dan keluar, di sinilah passpot kita dicop. Tetapi dalam kawasan LA Airport terdapat banyak terminal. 

Masa itu saya keseorangan selepas tamat kursus di South Carolina dan tak tahu apa yang hendak di buat maka saya berlegar-legar di sekitar LA dan pergi sekejap di Hollywood, sayangnya tak sempat nak ambil gambar kerana bateri kamera sudah habis.

No comments: