11 January 2012

Mengapa Yahudi menggali di bawah Masjid Al-Aqsa? Part 5

Selain daripada cadangan Isreal untuk meruntuhkan Masjidil Aqsa, mereka dan bergabung dengan banyak pihak jugalah yang bertanggungjawab cuba untuk memesongkan akidah umat Islam secara tanpa disedari. Terdapat pelbagai agenda dalam menyesatkan akidah umat Islam kini. Salah satunya secara membentuk sesuatu kumpulan yang pada umumnya tidak membawa makna apa-apa hanya sekadar hiburan tetapi sebaliknya kumpulan sebegini akhirnya memesongkan akidah Islam. Kumpulan yang saya maksudkan berbentuk masonik.

Amerika adalah negara pertama di dunia masonik. Kalau anda tak percaya? cuba lihat di bahagian belakang duit note 1 Dolar AS. Terdapat gambar bulatan yang di tengah-tengah bulatan terdapat gambar piramid di mana di atas piramid tersebut ada gambar satu mata. Mata satu salah salah satu simbol masonik, simbol ini ada di merata-rata bahagian dunia dan kini ianya melanda dunia hiburan. Tanpa disedari simbol ini telah ada di dalam industri hiburan negara kita yang mana pemain industri ini adalah orang Melayu beragama Islam.

Banyak kajian yang menyokong tuntutan ini, bukti yang mengejutkan adalah wawancara dengan masyarakat yang menganggotai masonik di mana "RAHSIA" adalah key-work kepada pengetahuan alam semesta ini. Bagi amalan masyarakat masonik ini adalah mempraktikkan ritual khusus bagi kumpulan mereka, di mana sebenarnya ritual yang diamalkan tidak lain adalah ilmu hitam. Itulah "rahsia" mereka yang selalu diberbicarakan tentang cita-cita untuk menguasai masa depan kita, akidah kita dan akhirnya memusnahkan agama kita. Di samping ritual kumpulan ini mencipta kekayaan dengan bantuan syaitan yang mereka tuntut sebagai kekuatan alam semesta untuk memberikan kekuatan kepada rohani, di sini jelas menunjukkan bahawa ada di antara mereka sebagai tidak menganut ajaran agama. Sudah tentu kepercayaan ini bertentangan dengan Islam di mana iman kita dan kepercayaan hanyalah kepada Allah SWT serta bertawakal kepadaNya. Ada kisah yang membuktikan bahawa sebahagian orang Islam yang murtad kerana mereka diperlihatkan oleh Syaitan dan Iblis seperti melihat mereka (syaitan dan iblis) yang merupai Nabi Isa as mendatangi mereka dan menolong mereka semasa dalam kecemasan.

Menjadi pertanyaan kepada kita, jika freemason (di Isreal) benar-benar sudah mendapat kuasa dan kekayaan di dunia dan "harta rahsia" seperti yang dituntut, mengapa mereka masih memberikan tumpuan untuk menghancurkan Masjidil Al-Aqsa? Adakah sebenarnya mereka sedang mempersiapkan diri untuk menyambut kedatangan dewa mereka iaitu "Dajjal".

Pernahkah rakan-rakan mengetahui bahawa Islam dan Nabi Muhammad SAW pernah mengingatkan kita akan kemunculan Dajjal di dunia ini dengan satu tujuan iaitu untuk menghancurkan akidah umat Islam.

1. Islam mengajar kita bahawa Dajjal adalah makhlok atau Nabi palsu. Dajjal akan meniru seperti nabi sejati dalam segala hal tetapi sebenarnya adalah untuk menyesatkan umat Islam khasnya dan manusia amnya. Allah menurunkan semula Nabi Isa AS untuk memerintah dunia yang dikhabarkan akan diturunkan di Jerusalem. Dipercayai Dajjal juga akan tiba di tanah suci, Jerusalem.

2. Nabi Muhammad SAW pernah berkata bahawa Dajjal dikeluarkan dari dunia ini, oleh yang demikian mungkin Dajjal telah berada di bumi ini sejak zaman RasuluLlah SAW. Ada yang menyatakan bahawa Dajjal akan hidup di bumi selama 40 hari (satu hari seperti setahun, satu hari seperti sebulan, satu hari seperti seminggu, dan selebihnya seperti hari biasa. Perlu kita ingat bahawa 1 tahun di surga adalah sama dengan 1,000 tahun manusia. dan kiralah berapa lama Dajjal berada di dunia. Sebagai manusia kita hanya boleh mengandaikan akan cerita Dajjal, adakah Dajjal ini sejenis jin yang kuat serta boleh hidup selama ribuan tahun atau sejenis makhlok yang memangnya bernama Dajjal.

3. Semua Nabi-nabi pernah memperingatkan kaum masing-masing akan kemunculan Nabi palsu/ Dajjal ini.

4. Nabi Muhammad SAW pernah memberitahu akan kedatangan Dajjal. Dajjal akan mempunyai tanda iaitu perkataan kafir di dahinya. Nabi Muhammad SAW juga memberi amaran, bahawa setiap Muslim setelah mendengar "kedatangan" Dajjal perlu memaling muka daripada memandang wajah Dajjal. Membelakangkan Dajjal dan terus berjalan menjauhkan diri darinya. Tidak melihat ke arahnya, atau berjalan dari arahnya. Nabi SAW memberi amaran bahawa orang yang terkuat imannya akan diuji dibimbangi akan mudah menjadi korban fitnah Dajjal, kerana Dajjal adalah "Master of Deception".

Zionis pernah menyebut bahawa kawasan di antara sungai Nil dan Furatadalah "tanah yang dijanjikan." Jika Dajjal dianggap sebagai raja mereka, dan sesuai dengan keyakinan okultisme, mereka harus membangkitkan kuil bagi Dajjal untuk menduduki takhtanya. Jadi di mana kuil Zionis ini?

Bukti arkeologi dan sejarah membuktikan bahawa runtuhan kuil asal Sion adalah di bawah Kuil Sulaiman. Ertinya Nabi Sulaiman AS tahu bagaimana kuasa jahat sihir ini, oleh yang demikian baginda telah membina rumah ibadat di atas kuil zionis tersebut. Dengan menyembah Allah SWT yang esa dan satu adalah cukup kuat untuk mengelakkan setiap kejahatan yang terjadi di sana. Mungkin ini juga adalah menyebab mengapa yahudi/ zionis ingin menghancurkan Masjidil Al-Aqsa supaya mereka dapat membangunkan semula kuil untuk Dajjal di bawah Masjidil Al-Aqsa. Satu-satunya tempat Dajjal boleh dan selesa untuk memerintah adalah di kuil disesuaikan dengan alam yang jahat.

Ada kemungkinankah perkara ini menjelaskan kepada kita mengapa Kerajaan AS begitu baik dengan Israel. Apa yang nyata mereka mempunyai tujuan yang sama, dengan kepercayaan juga sama. Mereka bekerja untuk sebuah kekuatan yang jauh lebih besar, dan jauh lebih jahat dari yang kita mampu sangkakan. Itulah sebabnya mengapa dasar luar negeri mereka pro-Israel. Dan hasilnya dapat kita lihat apabila mereka membutakan mata dan mentulikan telinga apabila Palestin diserang bertubi-tubi oleh Isreal latnatulallah.

Tak salah kalau saya katakan bahawa mereka juga mempunyai niat untuk menghancurkan Masjidil Al-Aqsa. Itulah sebabnya mengapa mereka menggambarkan orang-orang Arab dan Muslim sebagai pengganas. Dengan cara itu mereka berharap dunia akan menentang negara Arab dan orang muslim, apabila kita dunia telah mempercayai agenda mereka dan membenci orang Aran dan muslim maka makin cepatlah runtuhnya Masjidil Aqsa kerana maijoriti yang mempertahankan Masjid Al-Aqsa adalah orang Arab dan Muslim. Tindakan mereka menjadi serampang 2 mata iaitu menghapuskan Masjidil Al-Aqsa, iaitu kiblat pertama umat Islam dan menjatuhkan agama Islam kerana orang Muslim adalah musuh Dajjal.

Kalau tak silap di dalam Al-Quran ada mengatakan bahawa salah satu tanda akhir zaman sebelum kedatangan Dajjal, adalah keruntuhan Masjidil Al-Aqsa takut pulak apabila memikirkannya. Semoga Allah memberi kita kekuatan dan kemenangan seperti mana yang dijanjikanNya kepada kita. Semoga Allah SWT melindungi kita dari semua kejahatan Dajjal dan pengikutnya. Semoga cahaya Islam tetap bersinar terang dari sebelumnya.

Jika bukti kedatangan Dajjal dan akhir zaman adalah kehancuran Masjidil Al-Aqsa, maka rakan-rakan dah tak lama sangat lagi usia dunia ini kerana lihatlah kini dah sampai ke mana progress pembinaan kuil zionis dan selari dengan itu bagaimana pula keruntuhan Masjidil Aqsa. Janganlah hidup dalam keadaan selesa kerana bukannya lama lagi untuk kita berhimpun di padang masyhar.

Saya nak berbalik semula kepada simbol illuminati dan masonik yang banyak ditampilkan dalam film, musik dan industri hiburan? Salah satu simbol iaitu MATA SATU. Adakah umat Islam faham akan simbol tersebut atau hanya suka-suka mengikut peredaran zaman konon, tanpa disedari kita terikut jejak kafir yang mungkin mengancam akidah kita jazakallah khair.

MEREKA memuliakan Tuhan MEREKA yang bermata satu! Astaghfirullah!.

No comments: