25 January 2012

Kembali Ceria

Cuti Tahun Baru Cina 2012, semua ahli keluarga saya balik kampong, rumah kami yang selamaini sunyi, kembali ceria seperti semasa ayah ada di kalangan kami. Walaupun kami tidak dapat bersama di rumah ini kerap namun rasa rindu pada ayah tetap menebal, dan rumah yang sangat bermakna serta penuh dengan kenangan ini kembali ceria setelah semua adik-adik saya ada di dalamnya. Sayangnya kami tidak dapat menetap lama di rumah ini kerana masing-masing terpaksa balik ke distinasi tempat kami cari makan. Apa nak kata !!!!!!

Mendahului balik kampong adalah adik saya Ain dengan emak dan Amir, diikuti saya dan kemudiannya adik saya Adnan dan keluarganya. Kemudian tiba adik saya Azman dan family dan akhirnya Azmee serta keluarganya. Foto sebelah, kelihatan beberapa ahli keluarga di ruang keluarga selepas sarapan pagi sambil menonton TV dan membaca surat khabar.

No comments: