11 January 2012

Jumpa Semula Selepas 3 Bulan

Semalam 10 Januari 2012 adalah appoinment saya dengan Pakar Ortopedik Hospital Angkatan Tentera Tuanku Mizan (HAT TM). Pagi lagi saya dah tiba di HAT TM - saya terus ke Jabatan Pengimejdan (X-Ray) untuk mengambil X-Ray kedua-dua lutut dan tangan kanan. Selepas itu saya terus ke Jabatan hasil dan Pendaftaran untuk mengambil nombor untuk berjumpa dengan pakat di Klinik Ortopedik. Hari Selasa memang hari yang sangat sibuk bagi doktor-doktor di klinik ini kerana pesakit yang ramai. Semasa saya tiba di Klinik, pesakit dah beratur untuk dipanggil untuk mendapatkan rawatan.

Setelah habis saya ke Farmasi hospital untuk mengambil ubat.

Setelah itu saya terus ke pejabat sahabat saya Lt Kol Noor Sabrina dan macam biasalah bila berjumpa kami bersembang. Dan kemudian terus ke Pejabat Tadbir Awam berjumpa dengan rakan-rakan di sana. Foto di atas saya bersama dengan wanita-wanita pujaan pejabat ini dari kanan saya Nor yang berbaju purple Vidia Yee, diikuti dengan Nieza dan sebelah kiri saya pula adalah Nita. Manakala foto sebelah yang lentuk sakan tu adalah Zila .

Saya bersama dengan 2 jejaka Pejabat Tadbir Awam HATTM, sebelah kanan saya Syuhaimi dan di sebelah kiri saya adalah Rizal. Kalau dilihat dari jauh nampak macam body guard kata Vidia dan Nieza.

Pejabat mereka dah cantik dengan dinding dan pintu kaca di hadapan pejabat. Bila pintu sentiasa ditutup rapat, mudahlah bagi mereka untuk berkomunikasi dan tak perlu bimbang macam sebelum ini terpaksa berbisik-bisik. Lagi pun pintu pejabat boleh dikunci apabila tiada sesiapa di dalam pejabat kerana menghadiri acara HAT TM.

Seronok berjumpa mereka, walau bagaimanapun saya tak dapat jumpa Hafisah, Gee dan Liza, mungkin kalau ada jodoh jumpa lain kali. Insyallah.......

No comments: