27 December 2010

Makan-makan Hari Jumaat 24 Disember 2010


Acara yang paling seronok bila dapat makan-makan bersama kawan-kawan sepejabat, baru meriah dan happening. Sayangnya ada sahabat-sahabat kami yang tak dapat dirakam dalam foto kali ini. Di samping itu juga ada juga sahabat-sahabat yang tidak dapat hadir kerana urusan lain. Mungkin mereka boleh join pada masa akan datang.


Saya bersama dengan Lt Kol Noor Sabrina (sahabat baik saya) dan secara kebetulan kami bekerja di HATTM, sebelum ini kami pernah bertugas bersama semasa di MK Medan Kem Sungai Besi pada tahun 1997 hingga 2000. Di sebelahnya ialah Nor Hazizah, salah seorang keluarga Pejabat Tabdir Awam, seorang yang periang dan sangat rajin dalam menjalankan tugas hariannya. Di sebelah dia adalah Gee PA kepada Pegawai Memerintah HATTM dan di sebelah dia pulak adalah orang kuat kami - diperkenalkan Suhaimy, sayangnya di bersembunyi di belakang Gee.


Puan Napsiah, juga salah seorang keluarga baru kami, beliau bersama dengan Zila adalah daripada Kem Batu Kentonment. Sebelah dia adalah Zila dan Liza. Kedua-dua mereka ni mempunyai sebutan nama yang hampir sama. Saya bersyukur kerana mereka ni juga bersikap periang dan rajin.

Inilah barisan anak-anak dara Pejabat Tadbir Awam, HATTM. Diperkenalkan dari kiri ialah Zila, Liza, Vidia dan Nieza, Kesemua mereka melainkan Vidia masih available tetapi mereka sukar untuk didekati - cubalah!!!!!. Dan di hujung sana nunnnn di sebelah Nieza adalah Faizal, "rakan baik" kami.

Kami akan plan untuk makan-makan yang akan datang. Kalau ada yang nak join bagi tau je dengan no. tel.....

1 comment:

Anonymous said...

alhamdulilllah......mengeratkan silaturahim...tp jangan samapai mengabaikan kerja