17 November 2012

Where Are You

Saya mencari sahabat-sahabat lama saya terutamanya di zaman persekolahan..... di mana agaknya mereka.... rasanya penggunaan teknologi di zaman ini telah tersebar dengan menyeluruh terutamanya di negara ini, tetapi di mana kawan-kawan saya... mungkinkah mereka tidak ada akses kepada teknologi ini atau tidak tahu mengendali komputer.

Sekiranya saya bertukar kerja ke Melaka nanti, dan sekiranya ada masa terluang di hujung minggu ada kemungkinan saya akan luangkan masa untuk pergi mencari kawan-kawan lama di rumah masing-masing. Mula-mula saya akan cari mereka yang dekat-dekat dulu dan tubuhkan kumpulan kecil yang boleh berkomunikasi melalui Viber, Whatsup ke atau cara-cara lain nanti.

Saya berharap sangat agar dapat berjumpa seberapa ramai dari mereka.

KAWAN-KAWANKU DI MANAKAH KAMU

No comments: