09 November 2012

Selepas Peperiksaan Bertulis Al Quran Asas Masjid Negara

Foto-foto ini diambil selepas tamatnya peperiksaan bertulis Al Quran Asas Masjid Negara yang telah diadakan pada 3 November 2012 yang lalu. Walaupun hati masing-masing risau dan bimbang tetapi peperiksaan ini juga petunjuk bahawa kelas kami sudah tamat dan kata guru-guru Al Quran zaman kanak-kanak saya sudah khatam. Saya bersama dengan Kak Anita.

Sya, kak Anita dan saya sambil kami menunggu rakan-rakan lain yang masih lagi berada di dalam dewan peperiksaan. Saya keluar 15 minit lebih awal kerana terdapat beberapa soalan yang memang saya tidak dapat jawab langsung. Soalan yang diberikan hanya 40 sahaja dengan masa selama 1 jam.

Dari kanan kak Anita, Sya, Timah, Zura, Razi, Lina, Kay dan saya

Foto kami beramai-ramai di tangga ... sedihnya nak berpisah...

Kami semua bersama dengan Ustaz yang banyak berkongsi ilmu dengan kami bukan sahaja ilmu tajwid malahan ilmu-ilmu yang lain. Terima kasih Ustaz hanya Allah sahaja yang membalas budi baik Ustaz.

No comments: