10 November 2012

Hari Ini 10.11.12

Hari ini Sabtu - 10.11.12 Masihi - tarikh yang cantik untuk dibuat kenang-kenangan. Hari ini saya berhasrat untuk merakam apa yang saya lakukan supaya nanti apabila telah melepasi hari ini, saya dapat mengenang kembali tarikh ini. Memandangkan mata saya masih lagi dalam proses pemulihan, saya mengambil keputusan untuk duduk sahaja di rumah di samping membaca buku dan artikel yang menarik hati saya.

Namun begitu saya sudah tentu tidak boleh memenatkan mata saya supaya penyembuhannya lebih cepat dan saya boleh mula bertugas pada hari Isnin yang akan datang.

Apa yang saya cadang nak buat adalah: menulis blog, membaca, main komputer games, mengemas beg untuk bercuti, menonton  drama bersiri/ marathon korea di saluran Astro 393 dan mengemas rumah. Apa lagi yang saya boleh buat ni?. Kan bagus kalau saya boleh pergi membeli buku..... tengoklah dulu kalau saya rasa ok dan cuaca tidak hujan ada kemungkinan saya akan keluar nanti petang.

No comments: