01 November 2011

Percutian Keluarga Hong Kong 2011

Apabila semua keluarga saya selamat sampai di tanah air pada 28 Oktober 2011 yang lalu saya mengucapkan syukur ke hadrat Illahi. Melihat foto-foto mereka membuatkan saya nak bercuti ke sana pulak. Mereka bercuti lebih kurang 6 hari dan banyak tempat yang mereka kunjungi. Antaranya kota-kota lama, shopping dan yang paling menyeronokkan anak-anak apabila mereka melawat Disneyland.

Saya pun bercadang untuk bercuti ke sana nanti, tetapi tak tau la bila nak berlepasnya. Insyallah adik ipar saya yang juga menyertai percutian ini, kalau diizinkan Allah juga akan bersama saya lagi kerana mengikutnya banyak lagi tempat yang belum dilawati. Sekarang ini syarikat penerbangan negara telah dan akan mengadakan tambang promosi jadi masalah tambang mungkin tidak menjadi masalah, mengikut adik saya, makanan halal dan hotel agak mahal.









No comments: