20 August 2013

Salam dan Mohon Ampun Maaf

Abang (Adi Nur Rasyid) sedang bersalaman dengan Emak, iaitu We' (panggilan untuk nenek dalam keluarga saya) mereka.

Giliran Amir Azman pula bersalaman dan mohon maaf dari We' dia.

Ini adalah Adlina.

Kak Long (Adila) dan Kak Ngah (Afifa) bersalaman dan memohon maaf dari saya dan Pak Ngah mereka (adik saya Adnan)

Wawa (Adriana) bersalaman dengan saya. Budak ini memang sangat manja. Saya ingat lagi semasa keluarga adik saya Azmee tinggal bersama saya. Wawa sangat suka duduk atas pangku saya dan 'slide' turun.

Amirul bersalaman dengan Mak Usu dia (Ain)

Amir Ain, adalah anak bungsu Ain sedang bersalaman dan mohon maaf dari Mamanya.

Wawa sedang berhadapan dengan Pak Ngahnya (adik saya Adnan). Adnan suka betul mengusik budak ini dan dia memanggil Wawa 'patung cendana' tak tahulah kenapa...

Acara salam dan memohon ampun anak kepada ibubapanya. Amirul sedang bersalaman dengan Ibunya Roza, Adlina sedang ebrsalaman dengan ayahnya Azmee, Amir Ain sedang bersalaman dengan Pak Langnya (adik saya Azman), Amir Azmee sedang bersalaman dengan Mak Langnya dan Wawa sedang bersalaman dengan Mak Ngahnya. Alhamdulillah tamat acara ini dengan sempurna dan mengambil masa lebih kurang 1 jam setengah.

No comments: