18 August 2013

Anak Menantu Bersalaman Dengan Emak Di Pagi Raya

Acara yang tidak pernah ketinggalan sejak kami kecil lagi, iaitu bersalaman dan memohon ampun dan maaf dari semua ahli keluarga. Acara biasanya dimulakan dengan anak menantu memohon ampun dan maaf dari emak dan ayah. Kini bila ayah sudah tiada kami beratur menikut seniority memohon ampun dan maaf dari emak. Sebagai anak sulung saya mendahului barisan. Mohon ampun dan maaf dari emak dan berikan emak duit raya.

Giliran adik saya Haji Adnan dan Hajah Shima isteri kepada Adnan.

Diikuti dengan adik ke 3 saya Azman dan isterinya Aziah..

Salam mohon maaf dan peluk cium dari adik saya yang ke4 Haji Azmee dan diikuti dengan isterinya Hajah Rozariah (Roza).

Gambar Ain sedang bermaaf-maafan dengan Emak tiada dalam simpanan saya, hanya gambar Ain sedang beratur menunggu giliran saya. Ain beratur di belakang Roza sebelum Azmee.

Entry selepas ini acara salam dan mohon ampun dari cucu emak dan anak saudara kami....

No comments: