24 January 2013

Tolong Bertindak Sekarang Juga.

Saya ingin berkongsi dengan anda semua mengenai pandangan seorang teman mengenai Film 786 (Innocence of Muslim). Film tersebut adalah sebuah film yang dibuat di Holland tentang menghina Nabi Muhammad SAW yang kita cintai.

Ramai yang tidak sedari bahawa dengan jumlah seramai 60 juta masyarakat muslim sudah tentu dapat menghancurkan ekonomi Holland dalam waktu yang kurang dari 5 minit dengan cara mengirimkan pesan ini. Oleh itu jangan berhenti menyebarkan pesanan ini kepada semua muslim. Saya telah memanjangkan pesanan ini melalui fb. Jika anda mempunyai pandangan yang sama dengan saya dan mencintai baginda Rasulallah tolong 'cut' dan 'paste' di mana-mana link sosial untuk disebarkan.

Mudah-mudahan kita dapat menjawab pertanyaan dari Allah SWT kepada kita nanti, ketika Allah SWT menanyakan kepada kita mengenai apa tindakan yang kita lakukan ketika Rasul yang dicintai Nya dijadikan bahan lawak dan dihina?
Denmark telah mengalami kerugian...tolong jangan biarkan pesan ini berhenti di whatsapp anda dan mana-mana link sosial. Seperti yang anda ketahui, semua surat kabar Denmark memuat lawak dan penghinaan tentang Nabi Muhammad SAW dan sampai sekarang mereka juga tidak menyesal. Jom kita buat mereka menyesal dengan perbuatan mereka...

The Danish Ambassador, Perdana Menteri dan Denmark Nasional Channel; sekarang sedang berusaha melakukan sesuatu untuk menghentikan boikot yg dilakukan oleh umat muslim sejak 1 bulan lepas, di mana atas pemboikotan tersebut mereka mengalami kerugian sekitar £ 4 Miliar. Jika kita terus melakukan boikot terhadap produk-roduk Denmark dalam 7 bulan atau lebih maka akan mengakibatkan mereka mengalami kehilangan £ 80 milyar. Percayalah, jangan berhenti untuk meneruskan pesan ini kepada sebanyak mungkin saudara-saudara muslim.., yakinlah anda dapat melakukannya dalam waktu 15 minit untuk menyebarkan kepada saudara-saudara muslim lainnya....SECEPATNYA? INGAT RASULULLAH MUNGKIN AKAN MENANYAKAN KEPADA KAMU (MEMINTA JAWAPAN) DI HARI PEMBALASAN NANTI, APA YANG TELAH KAMU LAKUKAN KETIKA MEREKA MENJADIKANKU SEBAGAI BAHAN LAWAK? 

Adakah kita akan terus diam apabila Rasul tercinta yang akan memberi syafaat pada kita di padang mahsyar nanti terus dihina? ALLAHUAKHBAR ALLAHUAKBAR ALLAHUAKBAR......

No comments: