26 December 2014

Perhimpunan Pagi JPWPKL

Perhimpunan pagi bagi bulan November 2014 telah dihoskan oleh Sektor Khidmat Pengurusan dan Pembangunan (SK2P) JPWPKL pada 20 November 2014 yang lalu. Saya sedang menandatangani borang kehadiran.

Para petugas di kaunter pendaftaran yang menjadi front-liner dan bertanggungjawab memastikan semua hadirin mendaftarkan kehadiran masing-masing.

Orang kuat kami? Tapi yang tengah tu rasanya bila dia join SK2P, macam mana dia juga mengenakan pakaian sektor kami? En All Johari atau lebih mesra dengan panggilan En Jo adalah pegawai di SPS. Manakala sebelah kananya adalah En Sazali, dan disebelah kiri adalah Encik Ahmad Khairi.

Saya bersama dengan rakan-rakan ari Unit Pentadbiran dan Unit Naik Pangkat.

Barisan hadapan adalah para KU Wanita di sektor kami.

Membaca ikrar, kali ini dikemudikan oleh kumpulan KU dengan diketuai oleh KU Akaun Encik Mohammad Khirul manakala didokong oleh KU lain iaitu saya, KU Kewangan, KU Tatatertib dan Keutuhan dan KU Perjawatan dan Perkhidmatan.

Dan ini adalah enyeri majlis iaitu MC SK2P iaitu KU Aset Encik Mohamad Faiz dan KU Latihan Kemajuan Staf Puan Natasha. Alhamdulillah majlis berjalan lancar.

No comments: