06 December 2014

Tidak Sihat Di Ipoh

Selepas berjumpa doktor di salah sebuah klinik di Ipoh, nasib baik pihak Heritage Hotel baik hati nak hantar saya dan Puan Vino ke klinik, jika tidak mungkin sepanjang malam saya tidak dapat tidur. Kalau anda semua nak tahu, semasa saya menghadiri bengkel saya seperti tersilap makan. Perkara ni berlaku semasa saya dan rakan-rakan dalam bas untuk ke Sayong, saya dah berpenuh dingin dan rasa nak muntah tidak tertahan.

Nasib baik juga Cif Zali dan Maslinah mendesak saya ke klinik. Alhamdulillah ubat yang klinik ni bagi sesuai dengan saya dan kekerapan ke tandas dapat dikurangkan jika tidak terpaksa saya tidur dalam tandas je. menjadi pengajaran kepada saya supaya meemrhatikan apa yang patut saya ambil maklumlah engin dalam badan dah tua dan takut tidak berupaya berkerja keras. 

No comments: