16 December 2014

Gaya Tidur Kiki

Kali ni saya nak kongsikan foto Kiki yang sedang nyenyak tidur dalam sick-bay kucing yang saya jadikan daripada sebuah kandang yang sedang besarnya. Sick-bay ini saya adakan bagi mengasingkan kucing yang sakit dan demam terutamanya yang mengidap penyakit berjangkit seperti selsema. 

Bagi keselesaan mereka saya letakkan sebuah tutup kotak yang besar. disebabkan badan mereka yang semakin berat tutup kotak yang saya gunakan untuk mereka tidur jadi penyek. Macam mana tidak penyek jika mereka sangat lasak. Tutup kotak tu memang dah tak muat tapi mereka akan bawa keluar atau gonggong tutup kotak di mana mereka suka.

Tengoklah cara Kiki mengeliat, nampak comel kan? Masa ni cuaca bukan pun panas sangat.

Bebas bergerak tanpa gangguan abang dan adik...

Bergulung.. mungkin dia diulit mimpi indah??? selemat bermimpi sayang.

No comments: