15 November 2013

MASYARAKAT CINA ISLAM ANTI DAP SEBAB DAP ANTI ISLAM

Saya terbaca komen di bawah ni melalui rakan fb, dan ianya menarik perhatian saya untuk berkongsi dengan kawan-kawan. Saya setuju dengan catatan beliau kerana manusia bersatu dalam agama dan kemudian bangsa. Jom kita baca. . .

"dekat 30 minit saya borak dengan kawan cina saya, Abdul Rahman Ong, Cina Islam duduk di KL. Kesimpulan dari panjang lebar borak dia cakap kata saya, dia anti DAP, sebab DAP anti Islam, DAP merosakkan Islam, mereka zalim, bercita-cita hapuskan badan dakwah NGO-NGO Cina Muslim dan mereka amat anti NGO-NGO Cina Islam yang giat buat kerja dakwah kat masyarakat Cina Malaysia

Abdul Rahman Ong bagi tahu lagi, sejak tahun 2008, tiada lagi bantuan kewangan bantuan sokongan dari kerajaan DAP Penang pada pendakwah pendakwah Cina Islam untuk sebarkan Islam di Penang berbanding semasa kerajaan BN, mereka dapat sokongan bantuan penuh, pendek kata, kata Abdul Rahman Ong, DAP anti kepada gerakan pendakwah Cina Islam di Malaysia. Itu buktinya Cina Islam macam Doktor Riduan Tee bukan rasis, dia Cina tulen tapi anti DAP sebab DAP anti Islam.

So Cina Islam anti DAP, so Cina Islam sendiri tolak DAP, so Cina Islam tak rasis, mereka pentingkan Islam dari DAP.

Soalan untuk semua kawan kawan

1.    Jadi kenapa PAS masih jadi belaan DAP lagi
2.    PAS tidak tahu ke DAP sokong LGBT, lalimah ALLAH dalam bible, comanngo?
3.    Kenapa Cina Islam di Malaysia anti DAP, adakah Cina Islam rasis?

Ahmad Shuaib Ismail.
Peguambela Peguamcara.

No comments: