23 September 2012

Dah Hampir Tiba Masa Ujian/ Peperiksaan !!!!

Dah hampir tiba masa yang kami semua tunggu-tunggukan di mana selepas 2 tahun kami semua belajar di kelas mengaji Al Quran di Masjid Negara, maka pada awal bulan November 2012 ini, kami semua akan berhadapan dengan peperiksaan untuk menguji sama ada apa yang kami belajar diingat dan difahami dan dengan itu kami akan dapat mengunakannya dalam bacaan dan mengajar orang lain. Insyallah....

Di atas adalah surat dan borang mengenai Ujian/ Peperiksaan Persijilan Akhir Tahun Pengajian Dewasa 2012 - Bagi saya dan kawan-kawan peperiksaan yang akan kami hadapi adalah Peperiksaan Kelas Al Quran (Asas) Sessi 2011/ 2012.

Dan ini adalah borang mengesahkan bahawa saya akan menghadiri peperiksaan di atas. Peperiksaan ini akan dibahagikan kepada dua bahagian. Peperiksaan tulisan akan diadakan pada 3 November 2012 bersamaan dengan hari Sabtu, manakala peperiksaan lisan akan diadakan antara 3 hingga 8 November 2012.

Saya tak tahu bila agaknya jadual peperiksaan lisan saya nanti. Saya berdoa agar semuanya berjalan dengan lancar dan saya lulus dengan cemerlang. Doakan saya ya.....

No comments: