03 September 2012

Gambar Kenangan: Malam Wataniah 515

Rupanya saya pernah menghadiri malam askar wataniah (Unit 515 AW), rasanya masa tu diadakan di dalam Kem Sungai Besi atau pun di salah satu hotel di PJ dah lupa nama hotel tersebut. Di malam tersebut saya bertugas sebagai MC majlis.

Apa yang saya acarakan pun dah tak ingat, lama betul kisah ini - maklumlah masa saya dalam zaman jahiliah lagi.

Di samping itu juga sebelum majlis bermula, kami juga bertugas sebagai penyambut tetamu dan dalam foto di atas kami sedang menyambut kehadiri seorang pegawai kanak tentera dengan isteri beiau.

Selain dari majlis makan malam ini, kalau tidak silap saya, saya pernah menghadiri Mes Night 515 AW di hotel di PJ juga... Mana pula gambarnya????

Menyambut skot-skot kami. Silakan skot - jangan malu-malu.

Silakan tuan dan puan - dan terima kasih kerana sudi menghadirkan diri ke majlis kami

Berehat sekejap - selepas ke sebelum?????

No comments: