03 July 2012

Gambar Kenang-Kenangan Sahabat Di Pero 2

 Terus terang saya katakan, saya sudah hampir lupa kawan-kawan yang ada di dalam foto-foto ini. itulah kekurangan manusia kerana usia boleh berubah tanpa manusia itu sedar.

 Saya dan Roziah semasa kami sama-sama mengraikan jamuan perpisahan rakan-rakan yang mraikan perpisahan dengan beberapa sahabat.

 Inilah insan yang banyak berjsa dengan saya. Bolehlah dikatakan dia juga guru semasa saya mula-mula bertukar masuk ke Pero 2. Encik Din yang kini telahpun bersara.

 Rakan-rakan sejawatan saya iaitu Lt Kdr (adui siapa pulak nama dia - saya betul-betul lupa), Lt Kdr Bad dan Encik Mohamad

 Menyerahan tanda hati dari kami kepada yang bersara.

 Saya selepas makan dan menuju ke kereta untuk balik

Encik Ismail Mohamad dan rakannya.

No comments: