01 January 2011

Doakan saya selamat dalam perjalanan

Selamat Tahun Baru 2011 - secara tak langsung dah tua setahun lagi ha...ha..ha. Tapi aku tetap bersyukur kerana Allah memberikan aku peluang untuk hidup sehingga keusia ini. Tapi aku juga kena sadar betapa aku perlu mula berubah untuk lebih giat mengumpulkan bekalan ku nanti.

Oklah tak boleh nak cerita panjang... Sebab sekejap lagi aku nak bertolak balik ke kampong aku. Emak dah tunggu kat rumah adikku Ain di Tampin. Rancangan aku nak bertolak jam 10.00 pagi ni... ada 1 jam untuk siap sedia.....

Kereta dah service tapi rumah tak sempat kemas.... itulah problemnya bila dah mengadap komputer yang lain lupa dan malas nak buat.


Apapun tolong doakan agar aku selamat dalam perjalanan. Nanti kita sambung lagi masa aku ada kat kampong. Teruja nak melawat pusara ayahku....... Rindu sangat pada dia...... Nanti akan ada foto baru pusaranya.... TUNGGUUUUUUUUUUUUU.

OK big kiss....... muah... muah...

No comments: