25 August 2014

Open House PPW Keramat

Tuan rumah - Tuan Tajudin bin Mohamad Mor Timbalan Pengarah mengetuai Pejabat Pendidikan Wilayah (PPW) Keramat. Pada 15 Ogos 2014 yang lepas saya dijemput untuk menghadiri jamuan hari raya aidil fitri yang diadakan oleh PPW Keramat.

PPW Keramat terletak di Tingkat 9 TH Selborne. Mengunjungi TH Selborne mengingatkan saya akan pejabat lama saya yang berada di Tingkat 1 dan 2, masa tu saya bertugas dengan Kementerian Pertahanan di Bahagian Perolehan. TH Selborne adalah pejabat yang terlibat dengan penjualan borang tender dan sebutharga di samping tugas-tugas yang berkaitan.

Saya bersaa dengan Ketua Sektor Pengurusan Akademik - Puan Halimah Haron yang sama-sama meraikan jemputan.

Antara hidangan yang disediakan. tetapi ada lagi juadah yang tidak sempat dirakam termasuk satay, lemang, nasi beryani. Semuanya sedap-sedap belaka. Terima PW Keramat atas jemputan.
Selamat Hari Raya Aidil Fitri maaf zahir batin.

No comments: