01 April 2015

Majlis Khas Buat Datin Nawal

Sebaliknya kami semua (pegawai JPWPKL) daripada Melaka kami terpaksa menerima kenyataan bahawa Pengarah yang kami sayangi akan meninggalkan kami. YBhg Datin Nawal diarah untuk melapurkan diri ke Lembaga Peperiksaan untuk menjawat jawatan Pengarah di sana.

YBhg. Datin semasa menyampaikan amanat beliau. Sayu dan sedih menyelubungi auditorium. Saya dapat rasakan bahawa beliau sangat berat hati untuk meninggalkan kami... tetapi apa kan daya ... demi tugas ... terpaksa dilalui...

Puan Raja sahabat saya kelihatan khusuk mendengar amanat dari Datin.

Puan Yus juga sahabat karib saya kelihatan sedih dan menitiskan air mata..

Saya dan Puan Gowri masa ini sedang menunggu surat keramat pertukaran kami.. Akhirnya Puan Gowri juga yang mendahului saya. Kami semua mengucapkan selamat bertugas ke tempat baru kepada YBhg. Datin Nawal.

No comments: