13 July 2014

Ist Vaccine Buat Zizi, Jiji dan Itam

Inilah rupa anak kucing yang saya baru adopt. Kucing ini saya percayai dibuang orang, masa tu umur dia kecil lagi. Kasihan melihat dia tak tentu arah saya dan mak saya ambil dia. Sebulan dia di luar rumah saya rasa hidung dia dah dihinggap kurap. Selepas vaksin pertama saya bawa dia masuk ke rumah.

Ini adalah Jiji dan Zizi. Mereka berdua juga saya vaksinkan bersama dengan SI Itam SI Pungut. Kedua-dua budak ni sangat baik tak bersuara pun mereka leka dengan tidur dan keriuhan di hospital langsung tidak mengganggu mereka... elok je duduk diam dalam carrier mereka.

Aman dan selesa je .... Vaksin kedua budak hitam bertiga ni pada 22 Julai 2014 ni. Masa tu rasanya nak bawa Mimi, Kiki dan Nini untuk vaksin pertama mereka.

Ini juga anak kucing yang dibuang orang.. dan terpaksa dipungut oleh seseorang kerana kasihankan kerana dia terlalu kecil... Tuan mereka bawa ke hospital kerana abang dia demam. Comel sangat dan suka jalan-jalan tanpa hiraukan orang.

No comments: