15 July 2014

Catatan Perjalanan - Dalam Kelas RMIT Melbourne Australia.

Kelmarin saya menonton rancangan Kembaran Ashraf di TV Al-Hijrah. Kali ini kembara yang dilakukan Ustaz di Melbourne Australia dan khususnya di RMIT. Tiba-tiba teringat pengalaman lama semasa saya berkursus pendek di RMIT dan mulalah tengok semula foto-foto lama yang saya rasa boleh dikongsi bersama.

Saya mewakili Kementerian Pertahanan bersama dengan beberapa pegawai dari beberapa Kementerian yang lain mengikuti Kursus Penilaian Program Awam di Universiti ini. Kami berada di Melbourne selama hampir 5 minggu. Foto di atas, saya dan rakan-rakan bersama kakitangan universiti tersebut. Kawan yang masih saya ingat Lijah atau Halijah. Di manakah dia sekarang????

Saya bersama dengan tenaga pengajar yang sangat sabara dengan telatah kami.

Saya dan kawan-kawan berfoto dengan pakaian kebangsaan negara semasa konvo. Sebelah kanan saya adalah sahabat baik saya Fabilah Ismail dari Kementerian Pertahanan.

Saya dan Fabilah bersama dengan tenaga pengajar dari RMIT.

Saya sedang berbincang dengan Mejar Ismail dari TUDM. Apa yang kami bincangkan???

No comments: