16 June 2015

Kawan Lama Tetap di Hati

Mana-mana jabatan Kerajaan kerja memangnya banyak. Macam tu juga di KPDNKK Melaka. Dari hari ke2 saya dah merasai akan tugas-tugas yang menunggu. Tapi alhamdulillah saya dapat bantuan dan sokongan dari staf di sini.

Tengah hari ini teringin unutk mengimbau semula kenangan di pejabat lama saya di UPT JPWPKL. Terpandang saya foto-foto yang saya uploadkan. Foto di atas saya bersama dengan Sam, terbayang gelagat dia yang suka bercerita, tak sunyi pejabat bila dia ada. Di atas saya bersama dengan cif-cif dari SK2P yang juga banyak membantu saya dan UPT dalam melaksanakan tugas kami. Thanks chiefs.

Sahabat-sahabat yang nakal . .  Ina dan Nurul manakala di belakang saya yang nampak kepala adalah Azura. 

Mereka adalah penyeri UPT dan kadang-kala sebagai bom jangka . . akan meletup bila-bila masa. Banyak sungguh kenangan manis bersama mereka.. Baru saya terperasan saya tak banyak berfoto bersama dengan jejaka-jejaka kami yang tak ramai.

Saya sangat bersyukur kerana mereka bersama dengan saya di Unit ini, tanpa mereka sukar juga saya nak laksanakan tugas seharian . . . Thanks girls . . . see you in my dreams

No comments: