19 June 2015

Kenangan Bersama Rakan Unit Naik pangkat JPWPKL

Saya bersama dengan beberapa warga Unit Naik Pangkat (UNP) JPWPKL. UNP adalah jiran kepada UPT apa lagi apabila kami dalam sektor yang sama iaitu SK2P.

Selain dari staf UPT, mereka juga sangat dekat dengan hati saya. Mereka juga adalah tempat saya mendapatkan bekalan untuk sarapan saya apabila bekalan di unit saya terputus. EO Hjh Zuraidah mewakili semua staf UNP menyampaikan cenderahati untuk saya. Sungguh terharu saya. Nampak tak siapa kat belakang tu?

Saya bersama dengan EO Hjh Zuraidah dan Chief Kamaliah

Sahabat baik saya Niza yang juga pernah bersama-sama saya semasa kami berkhidmat di Unit PTK. Terima kasih semua sahabat-sahabat termasuk kepada KU En Nazzri, Zuraidah Muda, Ita, Abang Sam dan Ku.

2 comments:

Anonymous said...

Ish ish...mad noor tu enterframe ajerrr

Unknown said...

Yang interframe tulah yang buatkan kenangan. Apa khabar semua rakan-rakan di UNP, kirim salam kat En Nas.