20 October 2014

TRANSFER FACTOR (TF)

Transfer Factor Advance Formula merupakan "immune booster" (pemangkin daya tahan melawan penyakit) yg menakjubkan bukan sahaja kepada manusia malah untuk haiwan yg mengalami berbagai penyakit.

Jangkitan bakteria, jangkitan virus dan sistem imun yg lemah merupakan faktor utama haiwan mendapat pelbagai penyakit Sporo, Parvo, Jaundice terutama ke atas anak kucing/ anjing dan kucing/ anjing yang berusia. Transfer Factor membekalkan kuasa penuh terhadap sistem imun mereka secara semulajadi.

Mengapa guna formula Transfer Factor manusia ke atas haiwan?

Ramai veterinar di negara barat mencadangkan penggunaan formula Transfer Factor manusia berbanding formula Transfer Factor haiwan untuk merawat haiwan yg sakit.

Dr. Steven Slagle dalam testimoninya, telah menggunakan formula Transfer Factor manusia untuk merawat seekor kucing yg menghidapi leukemia, mempunyai tumor dan lumpuh. Hasilnya selepas sebulan penggunaan 1 kapsul sehari, kucing tersebut mengalami pertambahan berat badan dan selepas 5 bulan, tumor mengecut sebanyak 80% dan anggota badan yg lumpuh di kaki dan ekor telah pulih.

Formula Transfer Factor didatangi dalam bentuk kapsul kecil, mudah diberikan kepada haiwan yang tidak mempunyai selera makan. Cuma masukkan ke dalam mulut haiwan atau buka kapsul dan campurkan serbuk tersebut dengan sedikit air dan masukkan campuran ke dalam mulut haiwan dengan menggunakan picagari.

Di manakah anda boleh memesan atau mendapatkan produk berasaskan transfer factor?
Saya ada beberapa sahabat fb yang boleh membantu anda untuk mendapatkan TF ini:

Tel / SMS / Whatapps : 012-3480834 (Niza)
Tel/ SMS/ Whatapps : 011-11344526 (Cahaya Jannah)

Sekarang ini terlalu banyak kes si bulus kesayangan dilaporkan mengalami masalah kesihatan seperti CIRIT BIRIT, DEMAM, JAUNDICE, KURANG SELERA MAKAN, LEMAH BADAN, LEUKEMIA, LUKA-LUKA KECIL, LUMPUH, MUNTAH-MUNTAH, PARVO , SELSEMA, SPORO, BATUK.

Dalam keadaan kecemasan seperti cuti umum dan hari sabtu atau ahad, tiada Vet yang buka, kalau ada mungkin harga yang melambung mahalnya. Jadi ini adalah cara yang boleh membantu haiwan kesayangan anda. Untuk mengatasi masalah kesihatan ini berlaku, tolong amalkan kucing anda diberi TRANSFER FACTOR sebagai perlindungan kesihatan yang terbaik demi menyelamatkan nyawa mereka. TF bukan sahaja boleh diambil semasa sakit malahan semasa sihat, bukan sahaja untuk haiwan malahan untuk manusia juga.

Cubalah ...

No comments: