01 October 2014

Usaha Yang DiKesan

Tenaga yang mereka taburkan tanpa ada balasannya. namun mereka berusaha untuk memberikan khidmat yang terbaik walaupun dalam tempoh yang sangat terhad. Inilah antara staf saya yang telah bertungkus lumus menyiapkan meletakkan reben di kotak hadiah untuk pegawai JPWPKL yang bersara.

Saya juga tidak meletakkan hanya kepada mereka, saya membantu seba yang mampu memandangkan ada lagi tugas yang perlu diselesaikan. Sayang sekali Maslinah tiada di dalam gambar ini. Maslinah yang lebih mesra saya panggil Ina tekun menyiapkan hadiah ini selama sehari setengah bersama dengan Syam.

Begitu juga dengan Mas dan Ani. Di samping itu Azura dan Afizah juga tidak ketinggalan membantu. Walaupun mungkin tidak ramai yang berterima kasih tetapi saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada mereka semua kerana usaha mereka juga adalah penyumbang kepada kejayaan majlis tersebut. Terima kasih semua

No comments: