30 September 2011

Kenangan Bersama Teman-Teman di Kundasang - Part 1

Saja nak berkongsi beberapa foto saya dengan beberapa teman yang sempat dirakamkan semasa kami sama-sama menghadiri kursus di Kundasang Sabah pada bulan September 2011. Foto ini saya bersama sahabat baik saya Puan Hafisah yang bertugas di Hospital Angkatan Tentera Tuanku Mizan Kuala Lumpur.







Foto ini saya bersama Nana Rosdi, Pegawai Tadbir Awam yang bertugas di Kuantan Pahang.
















Bersama dengan Badariah, seorang pegawai yang bertugas di Kementerian Pertahanan.












Bersama teman baik saya, Puan Mazinah Abdullah yang sekarang ini bertugas di JPJ Johor.









Bersama dengan Puan Salmah Ismail, Pegawai di bahagian Perolehan Kementerian Pertahanan







Saya, Nana dan Hafisah merakamkan gambar kami berlatar belakangkan gunung tertinggi di Asia Tenggara, iaitu Gunung Kinabalu.

No comments: