29 September 2014

Rombongan? Tugasan SK2P Di Majlis Persaraan 2014

Inilah peneraju utama dalam agenda ini... Cik Azrin Ketua Unit Perkhidmatan dan Perjawatan. Beliau memikul beban yang besar dan berat di pundaknya. Tapi jangan bimbang kami ada untuk membantunya.

Kenapa? hairan ke melihat saya macam terlebih gembira. Yang sebenarnya kami bukan nak pergi rombongan, macam rombongan Cik Kiah tu... tapi ini adalah rombongan untuk melaksanakan tugas yang sangat penting bagi Jabatan kami.

Peristewa ini berlaku pada 22 September 2014, di mana pihak bertanggungjawab iaitu Unit Perkhidmatan dan Perjawatan JPWPKL yang menjadi tuan rumah kepada majlis ini. Sebagai anggota dalam sektor yang sama menjadi tanggungjawab kami untuka membantu dan sudah tentu memastikan agar majlis ini berjalan dengan lancar dan baik.

Hari ini adalah lawatan tapak oleh AJK majlis Persaraan JPWPKL 2014 bersekali dengan mesyuarat terakhir kami. Harilah merupakan penentu jaya dan tidaknya majlis ini nanti, oleh itu peranan dan semangat semua AJK sangat diperlukan. Cuba lihat wajah setiap dari AJK kami..... penuh dengan karisma dan kekuatan yang tersembunyi... dan ianya akan dipertontonkan nanti di majlis itu... 

Tunggu laporan saya selanjutnya....

No comments: