28 August 2015

Tuah Fitri Cepat Membesar

Inilah Tuah Fitri, si kecil yang semakin nakal dan suka mengusik semua kucing-kucing saya yang lain. Tuah seakan-akan merasakan bahawa kesemua kucing saya menerima dia dalam keluarga walaupun ada beberapa ekor yang seakan-akan marah dengan Tuah yang kecil ini.

Kalau ada yang cakap Tuah tak comel, saya tak kesah pun pada saya semua kucing-kucing saya comel dan menarik. Mereka adakan buah hati saya dan emak. Tengok Tuah ni dah besar dia, dulu masa saya selamatkan dia panjangnya tak sampai pun sejengkal kini dah sejengkal lebih.

Dia sedang memerhatikan abang dia Zizi di atas almari baju. itulah tempat Zizi tidur dan berehat. Sayangnya Tuah tak boleh memanjat lagi sebab almari tu tinggi.

Akhirnya Tuah kena puas hati tidur kat atas kontena je la. Tapi mommy dah letakkan tilam empuk supaya Tuah selesa. Tuah jangan membesar cepat sangat ye!!!!

No comments: