27 March 2014

Saya Kembali

Assalamualaikum dan salam sejahtera sahabat-sahabatku semua. Tentunya anda tertanya-tanya ke mana agaknya saya pergi? adakah saya sudah meninggalkan dunia ini atau mungkinkah saya kurang sihat? atau terlalu sibuk. Betul tanggapan anda tu. Alhamdulillah saya masih lagi diberikan kesempatan oleh Allah swt untuk bernafas dan diberikan masa untuk memohon keampunan dariNya.

Ada 3 sebab mengapa saya menyepikan diri melebihi 1 minggu. Pertama kerana saya memberikan banyak waktu untuk mengikuti perkembangan kehilangan pesawat MAS MH370. Akhirnya kehilangannya hampir terbongkar dengan penemuan beberapa objek yang mungkin kepunyaan pesawat tersebut di lautan Hindi di koridor selatan. Sedih, pilu, dan kasihannya kepada sahabat dan saudara kita yang mempunyai ahli keluarga tersayang di dalam pesawat tersebut.

Sebab kedua adalah kerana saya dikasihi Allah dan Allah swt mengurniakan saya dengan demam, batuk dan asthma. Walaupun begitu saya tidak mampu untuk tidak ke pejabat, dalam keadaan tidak sihat dan tidak bersuara saya masih ke pejabat kerana sebab yang ketiga, iaitu sibuk.

Alhamdulillah ke hadrat Illahi saya dah hampir pulih - jadi saya menyengok semula blog kesayangan saya untuk bersama dengan anda yang saya kasihi walaupun kita tidak bersua muka. Saya doakan anda tak kira di mana berada sentiasa dalam lindungan Illahi dan diberikan kesihatan yang baik dan rezeki halal yang melimpah ruah.

Jangan lupa ikuti saya nanti. Salam kasih sayang dari saya untuk semua... muah

No comments: