12 March 2014

Oky dan Anak2 Ke Vet Cheras Kerana Demam

Musim panas ni bukan sahaja manusia yang rasa kurang sihat, malahan haiwan dan pokok-pokok juga ada yang rasa kurang sihat kerana kepanasan yang agak tinggi berbanding biasa. Carrier putih bawa Si Baby dan Si Adik manakala carrier pink bawa Oky.

Pada 3 Mac 2014 yang lepas, kesemua kucing pemeliharaan saya mula bersin. Paling teruk ibu mereka Oky semacam tidak boleh bernafas, Ini mungkin disebabkan oleh pernafasannya hanya melalui mulut apabila hidung dia tersumbat dengan selsema. Walaupun saya dah bagi Oky ubat selsema tetapi selsema dia masih tidak reda.

Saya sendiri pun pada hari itu rasa kurang sihat, nasib baik adik saya Azman ada bersama, jadinya dialah yang mmembawa kami semua ke Veterina Cheras untuk mendapatkan rawatan semua kucing-kucing saya.

No comments: