26 May 2010

Tamat Sudah Pengajian Ku

Saya pernah meletakkan harapan untuk menamatkan pengembaraan penimba ilmu dunia ini setakat PhD. Itu adalah harapan saya 12 tahun yang lepas, iaitu selepas saya menerima Ijazah Sarjana saya di UPM.

Kini saya akur bahawa hanya setakat ini sahaja pengembaraan ilmu tersebut. Walau abgaimanapun saya akan meneruskan kembara menuntut ilmu di bidang lain. Walaupun begitu saya berjaya memasuki 3 universiti bagi mengejar cita-cita saya. Kejayaan yang tidak seberapa itu saya paparkan di bawah untuk tatapan khusus saya nanti di hari tua.


Saya menerima Sijil Post-Graduate Pengajian Penilaian Program Sektor Awam dari Universiti RMIT Melborne Australia pada tahun 2001.


Saya menerima Master saya dari Naib Cencellor UPM tahun 2000


Saya di pentas selepas menerima Ijazah Sarjana saya di UPM


Ketika menerima Ijazah Pertama saya dari Tun Daim, Naib Cencellor USM tahun 1998


Saya di pentas selepas menerima Ijazah Pertama di USM

No comments: