28 May 2010

Hari Ulang Tahun yang Sunyi

Tak seperti menyambut hari ulang tahun sebelum ni, kali ni saya menyambut hari ulang tahun kelahiran saya seorang diri kat KL. Tak ade kekawan dan saudara - sebab cara kebetulan hari ni hari cuti Wesak jadi masing-masing ada program sendiri ngan keluarga. Mak pula akan bercuti dengan keluarga Acik Misah ke Melaka - semoga mereka gembira. Tengahari tadi tow-truk dari Worksyop Max datang untuk angkat kereta Mercedes untuk dihantar ke Workshop di PJ, kereta tu terpaksa di senggaraan sebab terdapat kerosakan yang tak dapat disenggaraan oleh bengkel lain.

Nanti jam 5.16 petang saya bercadang untuk betulkan kiblat rumah saya. Masa itu adalah masa di mana matahari akan berada betul-betul di atas Kaabah. Nampaknya saya dapat berehat sambil siapkan beberapa kerja opis yang kene disiapkan segera, walau bagaimanapun saya masih lagi boleh mengucapkan terima kasih atas ucapan tahniah sahabat handai dari seluruh dunia.

No comments: