18 July 2015

Tinggal Kenangan: Hari Akhir Ketik Kad Kehadiran

8 Mei 2015 adalah hari akhir saya bertugas di JPWPKL. Saya mengetik kad saya terakhir pada jam 6.47 petang selepas hari mesyuarat terakhir saya di Jabatan ini. Banyak suka duka saya bertugas di sini dan banyak juga pengalaman baru yang saya timba.

Ramai sahabat-sahabat baru yang saya jumpa dan menjadi rapat. Banyak juga ragam yang saya pelajari dan fahami. Setiap pertemuan memang ada perpisahan di hujungnya. Dan inilah penghujungnya. Namun ianya bukannya erti perpisahan dengan sahabat-sahabat di sini. Mereka sentiasa ada dalam doa saya. Bahagian di dunia dan di akhirat, sesungguhnya kebahagian akhirat tiada galang gantinya.

Sistem Kehadiran Staf - ADNEE BINTI HAJI AHMAD - Selamat Pulang. Itulah yang tertera di atas skrin SKS.

Saya masih ingat di mana saya melapurkan diri ke Jabatan ini pada 15 Oktober 2011 dan terus di tempatkan di Unit Pentadbiran Am (UPT) dan saya pernah juga ditukarkan sekejap dalam 5 bulan ke Unit PTK dan kembali semula ke UPT sehingga tarikh saya bertukar ke Melaka. Saya hargai masa saya di Jabatan ini dan ianya akan kekal dalam lipatan kenangan.

No comments: