29 February 2012

Ke Hospital Angkatan Tentera Tuanku Mizan

Pada 29 Februari 2012, saya mengambil cuti 1 hari untuk ke Hospital Angkatan Tentera Tuanku Mizan (HAT TM). Seperti biasa lebih kurang seminggu sebelum berjumpa dengan doktor MOPD HAT TM saya perlu ke hospital untuk mengambil sample darah dan urine bagi pemeriksaan kesihatan saya di HAT TM pada 5 Mac 2012 nanti.

Macam biasalah selepas selesai semua agenda saya dengan beberapa klinik di hospital ini, saya ke Pejabat Tadbir Awam di tingkat 4 bangunan hospital.

Di pejabat tersebut saya berjumpa dengan Nita, Niza, Zila, Vidia, Mie dan Rizal, tak lama kemudian baru Nor muncul. Kesemua mereka nampak makin happy, mungkin kerana mereka dapat bos baru yang menggantikan saya. Sayangnya bos mereka bercuti sakit kerana patah tangan.


Kesian Tuan Haji Ramli... saya doakan semuga Haji Ramli lekas sembuh.

Lebih kurang 10 minit muncul Puan Hafisah (Penolong Pegawai Tadbir Awam) dan Su, rupanya mereka menghadiri taklimat mengenai Aset yang diadakan di Auditorium.

Yang sebenarnya ada sebabnya mengapa saya perlu berjumpa dengan mereka berdua. Ada sesuatu yang saya perlu selesaikan dengan mereka. Ada benda yang perlu diambil, selepas selesai urusan dibincangkan dan setelah kedua-dua pihak puas hati, maka RM dan barangan bertukar tangan. Peringkat akhir, maka barangan tersebut bertukar kereta daripada kereta Persona ke dalam Altis.


Yang untungnya sayalah..... kali ini makan tengahari ada yang belanja. Agaknya sahabat saya Puan Hafisah, mendapat durian runtuh kot jadi kami makan tengah hari di Jom Bali, lama betul saya tak menjamu selera di sana - seingat-ingat saya sejak saya bertukar ke JPNWP ini kali kedua saya makan di Jom Bali.

Terima kasih banyak-banyak saya ucapkan kepada Puan Hafisah... saya doakan semoga dilimpahi rekzi yang berlipat ganda.

Keoada yang lain-lain tu, doakanlah agar kita ada masa yang terluang supaya kita dapat makan bersama... entah bilalah agaknya.

No comments: